Καταγγελεια Samsung Service & service one

Καταγγελεια Samsung Ser

vice & service one


Μακρια από τη Samsung
Θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας το γολγοθα που περναω ολο αυτό το μηνα και ακουει στο ονομα Service Samsung & Service one.
Την τεταρτη λοιπον, 24 Αυγουστου χαλασε το ψυγειο μου. Την επομενη μερα καλεσα στο 801-11-7267864 οπου είναι το κεντρο εξυπηρετησης πελατων της Samsung στην Ελλαδα οπου κρατησαν τα στοιχεια μου, για να επικοινωνησουν οι ιδιοι στη Service one (εξωτερικος συνεργατης της Samsung) και να με καλεσουν για να μου κλεισουν καποιο ραντεβου. Αυτό απλα δεν εγινε ποτέ. Καλεσα άλλες 2 φορες στη Samsung και μου ελεγαν συνεχως πως θα με καλεσουν από τη .........
Service one. Οσες φορες και αν ζητησα τηλεφωνο της Service one απαντηση δεν πηρα. Ότι δεν εχουν μου ειπαν, ότι δεν γινεται να σας το δωσουμε μου ειπαν και ότι άλλη δικαιολογια μπορειτε να φανταστειτε. Τη 3η φορα που καλεσα μου ειπαν ότι το προωθουμε ως επειγων.
Μετα από αυτό με καλεσαν για να μου πουν ότι υπαρχει διαθεσιμο ραντεβου τη Τριτη. 6 μερες δηλαδη χωρις ψυγειο στη μεση του καλοκαιριου. Τελος παντων. Αφου κλεινουμε λοιπον το ραντεβου γινεται το εξης κορυφαιο. Μας ενημερωνει η τηλεφωνητρια ότι δεν πρεπει να βγαλουμε το ψυγειο από τη πριζα μεχρι να ερθει ο τεχνικος να το δει..
Ερχεται ο τεχνικος τη τριτη 30/8/2011, μπαινει μεσα στο σπιτι, βλεπει το ψυγειο στη πριζα και λεει: Αααα δε μπορω να το φτιαξω γιατι το ψυγειο σας είναι στη πριζα και εχει πιασει παγο!!!! Μα εσεις δεν μας ειπατε να το εχουμε στη πριζα ρωταω εγω. Ναι ετσι πρεπει για να μπορουμε να δουμε τι εχει μου απαντα. Ηρθε και σε 2 λεπτα εφυγε. Αντε ξανα για ραντεβου..
Την επομενη φορα λοιπον που ηρθαν ηταν στις 05/09/2011 οπου ειχαμε βγαλει αυτή τη φορα το ψυγειο από τη πριζα.. Αλλαζει λοιπον τον θερμοστατη αποψυξης που ηταν το προβλημα. Τελειωνει, δινουμε και 130 € και φευγει. Βαζουμε το ψυγειο στη πριζα, παμε σουπερ μαρκετ, αφου όλα ειχαν χαλασει και όταν γυριζουμε με μεγαλη μας εκπληξη διαπιστωνουμε ότι το ψυγειο απλα δεν δουλευει. Καλα καταλαβατε. Τσαμπα τα 130 € και τσαμπα όλα τα πραγματα του σουπερ μαρκετ.
Καλω στη Samung σαν ταυρος σε υαλοπωλειο. Με τα 1000 ζορια μου δινουν το τηλεφωνο της Service one. Εδώ να δειτε κοροιδια.. Καλεις λοιπον στο 210-6293100 και ακους το ηχογραφημενο μηνυμα: Για συσκευες Samsung πατηστε 1. Με το που πατας 1 σου δινει το τηλεφωνο του αντιπροσωπου, σου λεει ευχαριστουμε και σου κλεινει το τηλεφωνο. Αυτό που ειχαμε καλεσει για να μιλησουν αυτοι με τη Service one. Ο ενας πεταει το μπαλακι στον άλλο. Αυτό για την Samsung είναι εξυπηρετηση πελατων? Για να καταλαβω δηλαδη.. Ξανα καλω στη Service one και στη φωνητικες επιλογες αναγκαζομαι να επιλεξω «άλλες συσκευες» μπας και καταφερω να μιλησω με καποιον και βγαλω ακρη..
Αφου ξαναμιλησαμε μας ειπαν ότι εχουν χαλασει αλλα 3 εξαρτηματα του ψυγειου. Ως δια μαγειας χαλανε όλα σε αυτό το ψυγειο. Από ένα θερμοστατη αποψυξης ξεκινησαμε και θα κρατησουμε μονο το σκελετο όπως φαινεται..
Περιμενουμε σημερα 12/09/2011 να ερθουν οπου ερχεται ο τεχνικος και τελικα αλλαζει μια αντισταση οπου οι αλλοι 2 συναδελφοι του, της ιδιας εταιριας δεν την ειδαν ποτε!!!!!
18 μερες χωρις ψυγειο γιατι καποιοι είναι τελειως ανευθυνοι σε αυτό το τοπο. Μια χαρα με τη Samsung αλλα το service της στη Ελλαδα απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Σας το λεω για να εισαστε προετοιμασμενοι για όλα. Φυσικα θα ενημερωθει και επισημα η Samsung γιατι δεν νοειται να καταστρεφεις το ονομα μιας εταιριας-κολοσσου.
Όπως αρχισα ετσι κλεινω.
Μακρια από τη Samsung
Ευχαριστω




No Responses to “Καταγγελεια Samsung Service & service one”

  1. G.Parharidis
    Το σχόλιό σας θα ελεγχθεί πρώτα από συντονιστή.

    Τα ίδια και χειρότερα περνάω και εγώ μήνες τώρα με ένα Ψυγείο Sumsung Αξίας 2500€ παρακαλώ.
    Μου αλλάζουν το ένα μετά το άλλο τα ανταλλακτικά και αποτέλεσμα 0 μηδέν.
    Μήπως θα έπρεπε μαζί να διεκδικίσουμε το δικαιό μας ;
    Πάντως μακρυά απο Sumsung σε κάθε περίπτωση.

Σχόλια

  1. Και εγώ δεν έχω ακούσει τα καλύτερα. Ειδικά για τα ψυγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα πραγματα ειναι ιδια ακομα και τωρα αγορασα ενα ψυγειο που χαλασε μεσα σε 48 ωρες μετα απο 5 τηλεφωνα και τρεισ ημερες ηρθε ενας "τεχνικο" με ΕΝΑ κατσαβιδι κυριολεκτικα εβγαλε τα παντα φωτογραφεια και μας ειπε οτι η πλακετα η μοτερ η θα δουνε και αοτι θα μας παρει αλλος για να ερθει να το φτιαξουν δηλαδη αλλες 2 μερες και εχουμε και συνεχεια ο "τεχνικος" ηθελε να του υπογραψω και χαρτι οτι ηρθε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα ιδια χαλια και για το δικο μου.Ανταλλακτικο 13 ευρω χρεωθηκε 40 και το ψυγειο παλι δεν λειτουργει.Τωρα μαλλον φταιει η πλακετα μετα κατι αλλο κ.τλ.π.ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΝΙΔΕΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα ίδια χάλια ακόμα το service one. Αλλά και η samsung δεν ενδιαφέρεται καθόλου. Κατάλαβαν την αγανάκτησή μου, αλλά ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο αφού ερευνήσουν το θέμα μου. Μακριά από τη συγκεκριμένη μάρκα λοιπόν. Μετά από ένα μήνα ταλαιπωρίας, θα πάρω καινούργιο ψυγείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρεις φορες εχω αλλαξει ψυγειο ..... στην μεση του καλοκαιριου χωρις ψυξη!!!!! και το καινουργιο παλι προβληματικο ειναι...του βαζεις ως επιλογη μειον 18 βαθμους και αυτο κανει ο,τι θελει .... απο μειον 11 εως μειον 22 σε λιγο τα φτυνει και αυτο.... ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ SAMSUNG!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια απο τα ιδια και εγω.Μου εβγαλε προβλημα ψυγειο ντουλαπα.Ηρθε εξουσιοδοτημενος τεχνικος αλλαξε πλακετα και το ψυγειο παλι εκτος.Μου ειπε οτι θα επικοινωνησει με Service one να τους εξηγησει το προβλημα και να του δοσουν οδηγίες(αναβοσβηνε και μια μπαρα στο display).Στην Service one δεν ειχαν λυση και ειπαν οτι θα στειλουν mail με περιγραφη του προβληματα στα κeντρικα της samsung να τους δοσουν λυση.Ακομα περιμενω απαντηση.Ουτε διαστημοπλοιο να ητανε.Οι ανθρωποι ειναι ασχετοι με το αντικειμενο τους.Σημειωτεον μου ειχε χαλασει και δυο φορες οσο ηταν στην εγγυηση.Συμπερασμα:Μακρυα απο samsung.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακρυά από προίόντα Samsung!!!

    H τεχνική υποστήριξη, σε περίπτωση βλάβης, είναι σκέτο ανέκδοτο.

    Μου έχει χαλάσει ψυγείο από τις αρχές Απριλίου 2017, και μετά από 5 επισκέψεις του εξουσιοδοτημένου service , που τις πλήρωσα 500 ευρώ, συνεχίζω να είμαι χωρίς ψυγείο επί 60 μέρες.


    ΝΑΙ καλά διαβάζετε, 60 ημέρες.

    Στο τηλέφωνο τεχνικής υποστήριξης, το μόνο που μου λένε είναι ότι λυπούνται και να κάνω υπομονή, να έρθει νέο ανταλλακτικό.

    Έχω στείλει επιστολή διαμαρτυρίας στη SAMSUNG Ελλάδος και το αποτέλεσμα ήταν να μου τηλεφωνήσει ένας τύπος, να μου εκφράσει τη λύπη του και να μου συστήσει να κάνω υπομονή.
    Όταν τον ρώτησα αν έχει μπροστά του την επιστολή μου, μου απάντησε ΟΧΙ. Μάλλον πήγε στα σκουπίδια.

    Αυτή είναι η εξυπηρέτηση SAMSUNG;

    Στο μεταξύ, πληροφορήθηκα ότι τα ανταλλακτικά έρχονται από το εξωτερικό, διότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα στην Ελλάδα.

    Υπόψιν, ότι το ψυγείο μου είναι τύπου ντουλάπας με λιανική τιμή πάνω από 2000 ευρώ, όχι κανένα φτηνιάρικο.

    Υπάρχει κανένας υπεύθυνος που να τον απασχολεί η εικόνα της εταιρίας;

    60 μέρες χωρίς ψυγείο;

    Αυτή είναι η ρημάδα η ποιότητα της SAMSUNG;

    Δεν πρόκειται ποτέ ξανά να αγοράσω ούτε καρφίτσα, αν πάνω γράφει SAMSUNG.

    Θα ακολουθήσει καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή καθώς και επιστολή στην μητρική SAMSUNG.

    Εξυπακούεται ότι θα δημοσιεύσω το θέμα σε κάθε blog και site που ασχολείται με τέτοια θέματα.

    60 μέρες χωρίς ψυγείο; Και έχοντας πληρώσει 500 ευρώ για επισκευή;

    Πόση υπομονή να κάνει κάποιος;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε καταλαβαίνω απόλυτα το ίδιο τραβάω με το S7 εδώ και κανένα μήνα.Τώρα το έστειλα πίσω για τρίτη φορά(απορώ τι ακριβός φτιάξανε τις δύο προηγούμενες φορές).

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα από Γερμανία ότι συμβαίνει στην Ελλάδα με τη Samsung συμβαίνει και στη Γερμανία 1890 ευρώ πήρα το ψυγείο και χάλασε σε 5 χρόνια πήρα τηλέφωνο μιλήσα με τεχνικό και μου λέει δεν θέλω να σε κοροϊδεύω αφού μυρίζει υγρά από το ψυγείο δεν φτιάχνεται είναι για πέταμα Αν θέλεις μπορώ να περάσω 120 το ραντεβού 45 διάγνωση και άμα παραγγείλουμε ανταλλακτικά πάνω από 150 ευρώ και η ώρα κοστίζει 60 ευρώ ώρα εργασίας και δεν υπάρχει εγγύηση ότι το ψυγείο θα φτιαχτεί. Τελικά έψαξα στο διαδίκτυο να πάρω άλλο ψυγείο στην ουσία πάλι κατέληξα σε Samsung γιατί είναι τα μόνα ψυγεία που έχουνε προχωρημένη τεχνολογία αυτό το ψυγείο αν το έπαιρνα από άλλη εταιρεία θα κόστιζε τα διπλά Αυτές είναι οι διαφορές με τη Samsung για αυτό και όταν χαλάνε δεν τους ενδιαφέρει γιατί και οι άλλες μάρκες χαλάνε δεν χαλάνε μόνο τα Samsung μάλλον δεν θέλουν να πληρώνουν.. παντού το ίδιο όλα γίνονται για τα λεφτά όταν θέλεις να αγοράσεις κάτι στο κάνουν χρυσό Όταν χαλάσει σου λένε πέταξε το πάρε άλλο

      Διαγραφή
  8. ένα φιλτρο ψαχνω να βρω νερου και πιο ευκολα θα μπορουσα να βρω τον τσιπρα παρα το φιλτρο της Samsung
    ελεος ...σεβασμοσ στα λεφτα των καταναλωτων .....κυριοι?
    της samsung

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χάλια μαύρα τους παρακαλάω και τους ψάχνω να έρθουν να τοποθετήσουν κουζίνα από ικεα και τίποτα...Όχι δωρεάν επί πληρωμή 320€!Επικοινωνία μηδέν ,μακριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστω για την ενημερωση.Ημουν ετοιμος να αγορασω ενα ψυγειο διπορτο ντουλαπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. euxaristoume gia tin enimerosi. imoun kai egw etimos gia samsung psigio alla eutixws brika arketa tetoia sxolia prin tin patisw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μία απο τα ίδια και σε εμάς.Καινούργιο ψυγείο και το νερό που βγάζει είναι σαν της βρύσης. Η service one μας είπε οτι έτσι είναι το νερό, ενω το φυλλάδιο αναφέρει ρητά οτι παρέχονται τρεις δυνατότητες: παγωμένο νερό, παγάκια σε κύβους και τριμμένο πάγο. Κάθε εβδομάδα τα παγάκια φρακάρουν και δεν βγαίνουν, πρέπει να βγάλω όλο το δοχείο να πετάξω τα παγάκια, γιατί πέφτουν στο πάτωμα και να περιμένουμε να φτιαχτούν καινούργια. Η κατάψυξη στούς -20 χωρίς να μπορούμε να μειώσουμε την θ. Μακριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έχω και γω ντουλάπα Samsung με παγάκια μετά από 10 χρόνια χάλασε η μηχανή από τα παγάκια και μετά από 18 χρόνια δεν λειτουργούσε κάποια στιγμή η συντήρηση ο σύζυγος είναι μηχανολόγος το άνοιξε μόνος του αντικαταστήσει αρχικά τον αισθητήρα με 11 ευρώ αλλά φαινόταν να μην λειτουργεί ο ανεμιστηρας τελικά έχοντας το άδειο για μια εβδομάδα λίγο πριν φέρουμε τον τεχνικό λειτούργησε άψογα μόνο του νομίζω μετά από αυτό δεν θέλει πάρα φόρτωμα η κατάψυξη καλό καθάρισμα στη μηχανή και καλό αερισμό να μην κολλάει από παντού σε τοίχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νοεμβρη/2018 αλλαξαμε μοτερ (250 ευρω περιπου)μετα απο συσταση εξουσιοδοτημενου sevice στα Χανια, Μαρτιο/2019 αλλαξαμε τις δυο πλακετες270Ευρω + επισκεψη 310, Απριλιο/2019 αλλαξαμε τον σενσορα(ελεγκτη) θερμοκρασιας, μεχρι τις 10/11/2019 κρυβετε ο Κος
    εξουσιοδοτημενο Service. Στη συνεχεια μας λεει οτι πρεπει να του παμε το ψυγειο(ντουλαπα) στο συνεργειο του(240ευρω μεταφορικα με αναβατοριο) και θα το παρουμε ετοιμο σιγουρα.
    Μετα απο 25 ημερες χωρις ψυγειο τον καλεσαμε και μας ειπε το ψυγειο σας ειναι ετοιμο, ελατε να το παρετε. Το πηραμε αλλα ακομη δεν δουλευει, οτι προβλημα ειχε, εχει ακομη. Samsung? SKATA με μεγαλα γραμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το φρικτό μυστικό του Σελλιανάκη

ΟΙ ΠΙΟ '' ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ '' ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ